Banila Co. – Ulei demachiant Clean It Zero

Brand-uri

  • Banila Co.

    Banila Co.

    Descrierea brand-ului:

    Banila Co. promoveaza frumusetea femeii naturale cu un farmec contemporan. Asa cum vanilia este esenta divina ce ofera savoare preparatelor. Banila Co. adauga savoarea si sensibilitatea pe care femeile o cauta in industria cosmetica. Brand-ul sustine un stil de viata urban de care orice femeie contemporana se poate bucura. Femeia care in loc sa accepte produsele existente pe piata , este inteligenta si alege cosmeticele potrivite personalitatii sale. Banilla Co. sugereaza o noua valoare de frumusete ce imbina inteligenta cu sensibilitatea contemporana. Compania invita femeile sa se bucure de placerile vietii si sa creeze un stil de viata minunat. Produsele companiei contin ingredient de top ce dau savoare vietii dumneavoastra . Cel mai cunoscut dintre ele este uleiul Clean it Zero,considerat cel mai bun demachiant de femeile din Coreea. Cu o textura de budinca , uleiul demachiant innovator contine ingredient cu grija alese pentru a asigura o curatare perfecta . Cocktail-ul de extract de paya si vitamina C din acerola fac minuni in cee ace priveste curatarea tenului dumneavoastra. Papaya este bogata in vitamina A, C,E si K un mix de success pentru stalucirea tenului si  enzima papaina. Papaina ajuta la exfolierea celulelor moarte, regenerarea pielii si previne imbatranirea prematura a tenului . Cu Banilla CO. atingeti acel finisaj natural, radiant și impecabil, care evidențiază cele mai îndrăznețe caracteristici. Compania aduce inovatia de la Est la Vest, cu cosmetic inspirate de capital frumusetii coreene, Seoul. In loc sa accepte produsele de infrumusetare existente pe piata, Banila. Co sugereaza noi valori ce imbina frumusetea si inteligenta feminina intr-un mix de success. Femeile inteligente si pline de viata se bucura acum de cosmetice naturale, in ambalaje colorate create special pentru nevoile lor . B” vine de la beauty, beyond, bright, pentru o piele fina si stralucitoare ca de “ Bebelus “.
  • Etude House

    Etude House

    Descrierea brand-ului:

    “Etude doreste sa va indulceasca ziua de azi “ Etude House doreste sa ofere tuturor femeilor un plus de energie in viata de zi cu zi. Este un brand colorant, pentru femeile tinere ce viseaza la un stil de viata unic .Aceste femei sunt capabile sa se exprime liber , cu incredere in sine si care gasesc puterea de a se mentine pozitive zi de zi. Brand-ul se adreseaza tinerelor , increzatoare in propria frumusete naturala. Femei deschise la schimbare si in cautarea unei vieti pline de culoare si fericire. Numele companiei a fost inspirat de opera lui Frederic Chopin “ Etude “ ce reprezinta trei seturi de studii solo pian. La fel cum etudele lui Chopin au perfectionat arta pianului , Etude House doreste sa perfectioneze arta cosmeticelor. Orice femeie traieste o poveste iar Etude te invita sa folosesti cosmetic concepute special pentru a raspunde nevoilor unei printese. Compania ofera produse trendy cu ingrediente alese intru-un ambalaj special si jucaus , ce pot face orice femeie sa zambeasca. Cosmeticele Etude House nu contin uleiuri minerale , parfumuri sau coloranti artificiali. Acesta doreste sa raspunda tuturor nevoilor de infrumusetare si isi invita clientii sa se exprime si sa lucreze impreuna pentru un rezultat exceptional. Etude House incurajeaza femeile sa se bucure de viata si sa se exprime cu incredere.
  • Missha

    Missha

    Descrierea brand-ului: 

    “Frumusetea la indemana tuturor “

    Missha este compania coreeana care promoveaza produse de calitate la indemana tuturor. Brand-ul nu compromite calitatea si promite o imbunatatire complete  tenului in scurt timp de la utilizarea produselor. Ingredientele de calitate sunt cee ce face diferenta intre Missha si alte companii cu acelasi profil. Acestia se mandresc cu Time Revolution- Tratament anti-imbatranire ce contine extract din drojdie cu caracteristici de intinerire. Compania ofera o gama larga de produse accesibile ca pret potrivite tuturor nevoilor pielii si nevoiilor de infrumusetare . Scopul Missha este sa ofere produsea accesibile pentru o piele frumoasa si stalucitoare.
  • Skinfood

    Skinfood

    Descrierea brand-ului:

    “You are what you eat.”

    SKINFOOD caută întotdeauna cele mai bune ingrediente pentru a fi utilizate in cosmeticele sale. O piele sanatoasa incepe cu o alimentatie sanatoasa . Nutriția alimentară sănătoasă are puterea și capacitatea de a menține pielea radiant si curata. Filozofia Skinfood despre o alimentatie sanatoasa , determina dezvoltarea produselor  cosmetice . Skinfood promoveaza faptul ca o nutritie corecta iti garanteaza o piele ce radiaza. Compania utilizeaza  pentru produsele sale ingredient precum : zaharul brun din Brazilia, miere neagra din Asia de Sud sistruguri frantuzesti. Rosiile organice ,castraveti organici si apa minerala Cheojeong-rinu lipsesc nici ele din ingredientele produselor Skinfood. Brand-ul promite frumusete nelimitata de aceea nu se compromite cand vine vorba de cercetarea produselor si ingredientelor folosite in cosmetice. Acestia se mandresc  cu produse eco- friendly iar cercetatorii lucreaza indeaprope cu fermierii de pretutindeni pentru calitatea produselor . O piele sanatoasa este o piele frumoasa iar acest lucru se poate dobandii numai cu un stil de viata sanatos. Cosmeticele lor sunt destinate femeilor care au inteles ca iubirea si grija de sine sunt mult mai importante decat parerea celorlalti.
X