Banila Co. – Ulei demachiant Clean It Zero

Brand-uri

  • Banila Co.

    Banila Co.

    Descrierea brand-ului:

    Banila Co. promoveaza frumusetea femeii naturale cu un farmec contemporan. Asa cum vanilia este esenta divina ce ofera savoare preparatelor. Banila Co. adauga savoarea si sensibilitatea pe care femeile o cauta in industria cosmetica. Brand-ul sustine un stil de viata urban de care orice femeie contemporana se poate bucura. Femeia care in loc sa accepte produsele existente pe piata , este inteligenta si alege cosmeticele potrivite personalitatii sale. Banilla Co. sugereaza o noua valoare de frumusete ce imbina inteligenta cu sensibilitatea contemporana. Compania invita femeile sa se bucure de placerile vietii si sa creeze un stil de viata minunat. Produsele companiei contin ingredient de top ce dau savoare vietii dumneavoastra . Cel mai cunoscut dintre ele este uleiul Clean it Zero,considerat cel mai bun demachiant de femeile din Coreea. Cu o textura de budinca , uleiul demachiant innovator contine ingredient cu grija alese pentru a asigura o curatare perfecta . Cocktail-ul de extract de paya si vitamina C din acerola fac minuni in cee ace priveste curatarea tenului dumneavoastra. Papaya este bogata in vitamina A, C,E si K un mix de success pentru stalucirea tenului si  enzima papaina. Papaina ajuta la exfolierea celulelor moarte, regenerarea pielii si previne imbatranirea prematura a tenului . Cu Banilla CO. atingeti acel finisaj natural, radiant și impecabil, care evidențiază cele mai îndrăznețe caracteristici. Compania aduce inovatia de la Est la Vest, cu cosmetic inspirate de capital frumusetii coreene, Seoul. In loc sa accepte produsele de infrumusetare existente pe piata, Banila. Co sugereaza noi valori ce imbina frumusetea si inteligenta feminina intr-un mix de success. Femeile inteligente si pline de viata se bucura acum de cosmetice naturale, in ambalaje colorate create special pentru nevoile lor . B” vine de la beauty, beyond, bright, pentru o piele fina si stralucitoare ca de “ Bebelus “.
  • Benton

    Benton

    Descrierea brand-ului:

    Conceptul Benton a fost inspirit din povestea filmului “ The curious case of Benjamin Button”. Benjamin, personajul principal al filmului se naste batran si devine din ce in ce mai tanar. Odata cu trecerea timpului Benjamin Button ajunge sa moara ca si nou nascut. Personajul ce a inspirit brand-ul  este indragostit de Daisy , o femeie matura ce nu se bucura de  avantajul de a intineri. Compania doreste sa rescrie istoria celor doi, o poveste in care Daisy ar fi intinerit odata cu iubitul ei . Desi povestea este doar fictiune, majoritatea dintre noi visam  sa ne mentinem pielea mereu tanara . Scopul Benton este sa opreasca timpul ce actioneaza asupra tenului dumneavoastra. Benton urmareste revolutionarea industriei cosmetice folosind ingrediente natural precum aloe vera, unt de shea, sau extract de melc. Aloe este ingredientul minune folosit in cosmetic, actionand ca un strat protector  asupra  pielii si ajutand la rehidratarea ei. Aloe vera hidratanta , cicatrizanta si face minuni in lupta pentru combaterea acneei. Beneficiile extractului de melc au fost descoperite in Chile si sunt recunoscute in intreaga lume. Acest ingredient combate cu success ridurile fine sau profunde , acneea , hidrateaza pielea si diminueaza cicatricile. Benton nu se concentreaza pe promovarea produselor scumpe ci pune accent pe ingredient de top ce mentin ten-ul tanar . Compania se mandrestes cu certificare PETA cee ce inseamna ca nu testeaza produsele pe animale. Cosmeticele Benton se adreseaza nu numai tinerelor doamne dar si intregii familii. Iti doresti sa ii faci un cadou pretios mamei tale ?Daca da, atunci. Benton are produse destinate tuturor varstelos si nevoilor pielii . A ajuta pielea sa isi mentina proprietatile si ingredientele naturale este scopul companiei.
  • Etude House

    Etude House

    Descrierea brand-ului:

    “Etude doreste sa va indulceasca ziua de azi “ Etude House doreste sa ofere tuturor femeilor un plus de energie in viata de zi cu zi. Este un brand colorant, pentru femeile tinere ce viseaza la un stil de viata unic .Aceste femei sunt capabile sa se exprime liber , cu incredere in sine si care gasesc puterea de a se mentine pozitive zi de zi. Brand-ul se adreseaza tinerelor , increzatoare in propria frumusete naturala. Femei deschise la schimbare si in cautarea unei vieti pline de culoare si fericire. Numele companiei a fost inspirat de opera lui Frederic Chopin “ Etude “ ce reprezinta trei seturi de studii solo pian. La fel cum etudele lui Chopin au perfectionat arta pianului , Etude House doreste sa perfectioneze arta cosmeticelor. Orice femeie traieste o poveste iar Etude te invita sa folosesti cosmetic concepute special pentru a raspunde nevoilor unei printese. Compania ofera produse trendy cu ingrediente alese intru-un ambalaj special si jucaus , ce pot face orice femeie sa zambeasca. Cosmeticele Etude House nu contin uleiuri minerale , parfumuri sau coloranti artificiali. Acesta doreste sa raspunda tuturor nevoilor de infrumusetare si isi invita clientii sa se exprime si sa lucreze impreuna pentru un rezultat exceptional. Etude House incurajeaza femeile sa se bucure de viata si sa se exprime cu incredere.
  • Missha

    Missha

    Descrierea brand-ului: 

    “Frumusetea la indemana tuturor “

    Missha este compania coreeana care promoveaza produse de calitate la indemana tuturor. Brand-ul nu compromite calitatea si promite o imbunatatire complete  tenului in scurt timp de la utilizarea produselor. Ingredientele de calitate sunt cee ce face diferenta intre Missha si alte companii cu acelasi profil. Acestia se mandresc cu Time Revolution- Tratament anti-imbatranire ce contine extract din drojdie cu caracteristici de intinerire. Extractul de drojdie este un complex natural de vitamin B care mentine pielea sanatoasa si creste rata de metabolizare.Extractul de melc este alt ingredient foarte popular. Miraculos pentru frumuseţe, extractul de melc a fost introdus, în ultimii ani, într-o gamă largă de produse cosmetic. Acesta contine alantoina, o enzima ce s-a dovedit eficienta in tratarea ranilor si imbunatatirea aspectului pielii. Alantoina face minuni si cand vine vorba de riduri sau acnee , iar compania Missha ofera numeroase produse ce contin din plin acest ingredient. Missha crede cu tarie ca mult mai important decat un ambalaj fancy si stralucitor e calitatea produselor si ingredientelor. Cremele BB, uleiurile, esentele miraculoase dar si machiajele stralucitoare sunt contin ingrediente alese pentru un ten perfect. Brand-ul a fost lansat in anu 2000 in coreea de Sud promovand idea ca machiaju trebuie sa fie rezonabil si de calitate. Missha a castigat rapid simpatia clientilor ajungand la momentul actual sa detina o retea de de 3000 de magazine in toata lumea . Compania ofera o gama larga de produse accesibile ca pret potrivite tuturor nevoilor pielii si nevoiilor de infrumusetare . Scopul Missha este sa ofere produsea accesibile pentru o piele frumoasa si stalucitoare.
  • Neogen

    Neogen

    Descrierea brand-ului:

    NEOGEN - Este compania de cosmetice cu origine coreeana ce foloseste o biotehnologie avansata si ingrediente de cea mai buna calitate. Misiunea brandului este sa maximizeze beneficiile fiecarui ingredient natural si sa ofere cele mai bune produse clientilor. Inca din 2009 calitatea cosmeticelor a fost recunoscuta de publicul larg si a castigat numeroase premii.

    NEOGEN Dermology este specializată în produse inovatoare de îngrijire a pielii pentru diferite tipuri de piele. Scopul este sa ofere produse cosmetice la modă, avansate si cu solutii de rezolvare a diferitelor problemele.

    Linia "re:p" oferă produse naturale realizate cu o prelucrare minimă.

    Toate produsele sunt 100% fabricate în Coreea.

  • Skinfood

    Skinfood

    Descrierea brand-ului:

    “You are what you eat.”

    SKINFOOD caută întotdeauna cele mai bune ingrediente pentru a fi utilizate in cosmeticele sale. O piele sanatoasa incepe cu o alimentatie sanatoasa . Nutriția alimentară sănătoasă are puterea și capacitatea de a menține pielea radiant si curata. Filozofia Skinfood despre o alimentatie sanatoasa , determina dezvoltarea produselor  cosmetice . Skinfood promoveaza faptul ca o nutritie corecta iti garanteaza o piele ce radiaza. Compania utilizeaza  pentru produsele sale ingredient precum : zaharul brun din Brazilia, miere neagra din Asia de Sud sistruguri frantuzesti. Rosiile organice ,castraveti organici si apa minerala Cheojeong-rinu lipsesc nici ele din ingredientele produselor Skinfood. Brand-ul promite frumusete nelimitata de aceea nu se compromite cand vine vorba de cercetarea produselor si ingredientelor folosite in cosmetice. Acestia se mandresc  cu produse eco- friendly iar cercetatorii lucreaza indeaprope cu fermierii de pretutindeni pentru calitatea produselor . O piele sanatoasa este o piele frumoasa iar acest lucru se poate dobandii numai cu un stil de viata sanatos. Cosmeticele lor sunt destinate femeilor care au inteles ca iubirea si grija de sine sunt mult mai importante decat parerea celorlalti.
  • Tony Moly

    Tony Moly

    Descrierea brand-ului:

    “Urban lifestyle beauty brand”

    Tony Moly a luat nastere in Seoul in anul 2006 si este cea mai cunsocuta companie de cosmetice coreene din lume. Pionier pe piata cosmeticelor coreene , TonyMoly a revolutionat industria de profil. Acestia cu ingredient de inalta calitate cu tehnologie inovatoare. Tony Moly ofera femeilor tinere, ce se bucura de un stil de viata urban produse cu un ambalaj unic si ingredient de top. Gama de cosmetice este variata iar orice femeie se poate bucura de produse antirid pretioase cu aur de 24 de karate. Cremele si emulsiile cu extract de melc, aloe vera, ceai verde sau ginseng sunt cateva  bunatati ce acestia le ofera tinerelor. Programul de ingrijire trebuie personalizat in functie de varsta, ten,sau problemele pe care o femeie doreste sa le trateze. Tony Moly are pentru clientii sai cosmetice eficiente ce raspund unei game infinite de nevoi. Misiunea brandu-lui este sa perfectioneze cosmeticele coreene prin cercetare continua si o etica impecabila. Combinatia dintre ideile distractive si produsele remarcabile sunt ceea ce pozitioneaza brand-ul Tony Moly cu un pas inaintea tuturor. Tony Moly- este brand-ul cosmetic de top ce vrea sa ajute femeile sa isi descopere frumusetea interioara . Compania promoveaza femeia cu un stil de viata plin de bucurie ce aspira la un ten radiant si sanatos. Ideile amuzante Tony Moly produc cosmetice de calitate ce raspund tuturor nevoilor pielii. Femeile din mediul urban au acum un aliat de success pentru a-si mentine tenul frumos si sanatos.
X